close button

Ads Header

,

Pages

PAK NIL TERASA HATI DENGAN ZIZAN RAJA LAWAK ??



 Betul ke apa yang aku baru baca ni..macam tak percaya saja..Tapi hairan, kenapa orang semua dah tahu, tapi aku baru tahu haa..kenapa!..kenapa!!..ini semua salah internet yang kejap ada kejap tak ada ni lah..grrr!!..
Apa pun, mungkin Pak Nil ( Aznil Hj Nawawi ) terasa sikit lah, pada Zizan a.k.a Mat jijan hehe..sebab lawak itu,ada menyebut nama arwah bapanya..( Kalau aku pun, aku marah, korang? ) ..tapi biasa lah,kalau sudah terlepas kata itu, maaf sahaja lah yang boleh di pinta..Tapi memang respek la zizan mintak maaf terus dengan Pak Nil..Biasalah manusia, sedangkan lidah lagi tergigit..siapa yang tak pernah buat silap kan..Harap- harap Pak Nil akan melupakan perkara ini dan menyambung karier nya seperti biasa tanpa sebarang kontroversi, begitu juga dengan zizan..Haaaa...Korang pun tak tahu cerita yang sebenarnya kan..haa klik link bawah ni..


http://beautifulnara.com/aznil-bengang-dengan-lawak-zizan-yang-persenda-nama-arwah-ayahnya/

p/s : jadikan pengajaran..Harap-harap kedua-dua mereka teruskan karier tanpa sebarang kontroversi..Berbaik-baik semula..Zizan bukan sengaja..

2 comments:

pneumedic said...

bukan secara sengaja pun..

mine :)) said...

yea , u'r right

Post a Comment

All Time Most Popular Movie

Disclaimer

Please note that NONE of the files listed on this blog are stored on the site. We only serve to index contents available from other sites as a convenient and easy way for our visitors to find files that have been shared by their respective copyright owners.

As such, blog4u DO NOT claim ownership rights of any documents and/or materials accessible or made available on this site, nor assume any responsibility for the contents on any externally-linked site or for any links on any externally-linked site. Use of this site is therefore solely at your own discretion.

If you believe that your copyrighted material may have been unintentionally infringed, please write to us directly for immediate removal. All those link not beeing hosted by blog4u..Ij was taken from 3rd party and been credited to them.