close button

Ads Header

,

Pages

BETUL KAH WUJUD IMEJ BENDERA ZIONIS / ISRAEL DALAM SETIAP PC??..SABOTAJ KAH?


INILAH GAMBAR BERLATAR BELAKANGKAN BENDERA ISRAEL YANG HEBOH DIPERKATAKAN,YANG BERADA DI SETIAP PC/LAPTOP MAHUPUN NETBOOK SETIAP ORANG DIDUNIA INI..YAA..TERMASUK ANDA YANG MEMBACA SEKARANG!!


Heboh mengenai kewujudan imej bendera israel di dalam setiap pc dan laptop setiap orang yang memilikinya. Bagaimana perkara ini boleh di ketahui?..Berdasarkan dari mana aku sendiri pun tidak pasti, tapi jika dilihat betul-betul memang ada KEBENARANNYA!!..
Sebab apa aku berkata begitu??..sebab aku sendiri telah menyemak dan melihatnya..memang ADA!!..Jadi ramai yang mengatakan dan menyebarkan supaya imej tersebut di padam. Akan berlaku apa-apa kesan kah pada pc kita sekiranya ia di padamkan??..Jawapan nya aku sendiri tidak pasti, pendapat mengatakan cuma gambar sahaja.Lagipun aku sendiri sudah memadam imej tersebut. Tak la jadi apa-apa setakat ni la..
Persoalan nya, adakah benda ni, secara kebetulan atau ada agenda tertentu pihak yang tersebut??..Fikirkanla...
Bagaimana korang nak cek dan nak tengok samada dakwaan ni betul atau tak??..Ini caranya!

Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama / bernombor J0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka). Gambar tersebut ada disemua PC di seluruh dunia.

Korang kena tengok betul perkataan yang aku bold dan highlight tu.. !!!..


Jumpa x??..korang rase nak delete x lepas korang jumpa tu?..terpulang lah, aku cuma menyampaikan, terpulang pada penerimaan masing-masing...
Pesanan aku??..kalau rasa baik, sebarkan lah kepada kawan-kawan kita..


p/s : aku bukan menyebarkan fahaman anti sesiapa, aku cuma menyebarkan...info..

10 comments:

shahsyaz said...

lambang tuh mmg dh lme wujud dlm pc..sejak dulu agi..

Silbiabigail said...

Bro.. pada pendapat sya.. terdapat juga gambar Kaabah dalam folder tersebut. Disebabkan kegunaan sejagat, gambar2 (cliparts) yg tertera disitu hanyalah kemudahan untuk kegunaan grafik. Tapi terpulanglah.. dan terima kasih atas usaha anda ini. Syabas!

HAW said...

ha ah!.. cagcat10 dipunyai oleh Microsoft Clip Organizer Asset Version Proxy.. uninstall application ni & semua clip-art tu akan d buang

pneumedic said...

betul ke bro Haw?..aku pun terjumpa artikel tentang ni semalam..apa2 pun terpulang kpd penilaian masing2 kan..persoalan nye kebetulan or ade agenda tersendiri..hm..walahhualam..
bro silbiabigail : tq, betul tu terpulang pada org yb mmbaca juge le

Boyz_ed said...

Wow,thanx you,sngt berguna !!! aq mmg boycott gler ar israel ney !!!

+akufobia+ said...

boikot israel semampu kita.

Anonymous said...

aku pun da delete daa.. say no to israel!

biskut said...

kenapa takde kat aku punya lappy...hurm

pneumedic said...

Biskut..ko xcarik betul2..ada la..dlm microsoft office..ade file media..dalam cacgat10 tu..aku tgk dah dalam 5 bijik pc kat klinik aku..semua ada..

Anonymous said...

'
ko nii mmg le.ko yg hanto imej nii. mmg lee ade.cuba restart pc ,run diskcleanup. kan hilang

Post a Comment

All Time Most Popular Movie

Disclaimer

Please note that NONE of the files listed on this blog are stored on the site. We only serve to index contents available from other sites as a convenient and easy way for our visitors to find files that have been shared by their respective copyright owners.

As such, blog4u DO NOT claim ownership rights of any documents and/or materials accessible or made available on this site, nor assume any responsibility for the contents on any externally-linked site or for any links on any externally-linked site. Use of this site is therefore solely at your own discretion.

If you believe that your copyrighted material may have been unintentionally infringed, please write to us directly for immediate removal. All those link not beeing hosted by blog4u..Ij was taken from 3rd party and been credited to them.