close button

Ads Header

,

Pages

LAWAK - TAPI SEPERTI MEMPERSENDAKAN AGAMA

Yang ini aku tak pasti lah korang patut gelak ke tak, sekali tengok memanglah lawak..dua kali tengok sudah macam 'banyak main' la pulak..seolah-olah mempersendakan agam..mungkin bagi mereka ada mesej yang hendak di samapikan, tapi pasti akan ada orang yang tidak dapat mesej itu, dan anggap dorang ini, mempermainkan agama..Aku tak pasti pula video ini hasil lakonan dari negara mana, sebab ada yang kata dari singapura, ada yang kata dari negara kita..Aku tak mahu buat andaian dari mana..Bagi yang rasa ada mesej,ambillah, bagi yang tak suka,kutuklah, dan bagi yang xrasa apa-apa, anggapalah sekadar hiburan
( walaupun aku rasa berbulu jee tengok )...Apa korang rasa pulak??...


Jadi macam mana..Apa pula pendapat korang?..Aku memang nak tahu sangat pendapat korang..Kalau tak silap aku, lawak ini memang suda
h lama, dan dalam sitkom Senario dulu pun ada juga time sape ntah tanye pasal doa qunut,lepas tu,sorang lagi tanye qunut panjang ke qunut pendek??...Haa..sekadar hiburan boleh, tapi jangan lah melampau-lampau ye tak..

p/s : yang baik kita jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan...Selamat beramal...

2 comments:

taliff said...

mmmmm...betul gak tu~~~

Anonymous said...

Komedi nie telemovie dari Singapura. Khas untuk hari raya beberapa tahun lepas. Komedi ini menonjolkan seorang yang dah tua dan mempunyai anak, tapi masih tak berpuasa, tak solat and sebagainya. Jadi bila si bapak mentua mintak dia mengimamkan solat subuh, inilah jadi nya.
Tapi ada moral dalam telemovie ini. Kena lah tengok sepenuhnya... Telemovie ini kelakar jugak.

Post a Comment

All Time Most Popular Movie

Disclaimer

Please note that NONE of the files listed on this blog are stored on the site. We only serve to index contents available from other sites as a convenient and easy way for our visitors to find files that have been shared by their respective copyright owners.

As such, blog4u DO NOT claim ownership rights of any documents and/or materials accessible or made available on this site, nor assume any responsibility for the contents on any externally-linked site or for any links on any externally-linked site. Use of this site is therefore solely at your own discretion.

If you believe that your copyrighted material may have been unintentionally infringed, please write to us directly for immediate removal. All those link not beeing hosted by blog4u..Ij was taken from 3rd party and been credited to them.